Dla naszego klienta międzynarodowego operatora logistycznego o ugruntowanej pozycji na rynku. 
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor zarządzający / General Manager

Lokalizacja

  • Gorzów Wielkopolski

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

 

Budowanie, zarządzanie i rozwijanie organizacji oraz usług logistyki kontraktowej i spedycji i transportu międzynarodowego.

 

Kierowaniu bieżącą pracą i rozwojem w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych firmy.

 

Współpracy z Zarządem dla osiągnięcia optymalnej efektywności procesów operacyjnych oraz utrzymania dostępności i odpowiedniego poziomu;

 

Aktywny udział w projektach rozwojowych i wdrażaniu nowych metod pracy.

 

Zapewnienie przestrzegania norm i standardów pracy zgodnych z przepisami ,oraz spójności podejmowanych działań.

 

Zdefiniowanie średnio i krótkoterminowych planów i działań wspierających efektywną pracę zespołów i wykorzystanie zasobów.

 

Dążeniu do ciągłego usprawniania sposobu pracy w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi klientów jak i efektywności kosztowej.

 

Dbałości o rozwój kompetencji zawodowych zespołu.

OCZEKIWANIA

Doświadczenia w organizacjach o wysokiej dynamice działania;

 

Znajomości technik i metod zarządzania efektywnością i jakością procesów transportowych,  

 

Doświadczenia w analizie kosztów.

 

Wymagane 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży TSL - warunek konieczny 

 

Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,

 

Orientacji na Klienta, wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikowania się.

 

Doświadczenia i umiejętności w zarządzaniu zespołem oraz ustalaniu celów i planowaniu zasobów.

 

Poczucie odpowiedzialności za pracowników i motywowanie ich do wysokiej efektywności;

 

Zrozumienia najnowszych trendów w technologiach logistycznych

 

Bardzo dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczności.

 

Gotowość do wyjazdów służbowych do 50% czasu;

 

Mile widziana znajomość języka niemieckiego;

OFERUJEMY

 

Rozwój w organizacji w której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta;

 

Udział w tworzeniu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań;

 

Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw w celu przełożenia strategii i planów rozwoju biznesowego;

 

Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez szkolenia i aktywny udział w strategicznych projektach;

 

Wsparcie w okresie wdrożenia w nowe obowiązki;

 

Kulturę organizacyjną tworząc przyjazną i inspirującą atmosferę pracy a także niekorporacyjne relacje;

 

Umożliwimy Ci działanie zgodne z zasadami odpowiedzialnego biznesu;

 

Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;

 

Narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy.