top of page

Dla naszego klienta, globalnej firmy z ponad 25-letnim doświadczeniem, specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych, skrojonych na miarę rozwiązań transportowych na skalę globalną dla wysokowartościowych przesyłek, które wymagają szczególnej kontroli czasu i temperatury. Nasz klient zbudował pozycję kluczowego partnera w dostarczaniu dostosowanych, elastycznych i niezawodnych rozwiązań logistycznych w dziedzinie kontrolowanej logistyki temperaturowej w sektorach logistyki farmaceutycznej, badań klinicznych, biotechnologicznej, opieki zdrowotnej, rolniczej, spożywczej, kosmetycznej i chemicznej.
Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:

Sales & Client Relationship Specialist (Airfreight)

Lokalizacja

  • Lokalizacja: Warszawa

Wynagrodzenie

8 000 - 10 000 brutto + system premiowania

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

 

Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw;

 

Zarządzanie i rozwijanie współpracy wśród klientów w celu zapewnienia wzrostu i budowania relacji biznesowej;

 

Przekazywanie leadów o wysokim potencjale zespołowi ds. rozwoju biznesu;

 

Zapewnianie realizacji zleceń klientów, aby zagwarantować ich satysfakcję oraz wspierać ich rozwój;

 

Realizacja założonych planów w obszarze: dochodów, zadowolenia klienta i rozwoju współpracy;

 

Analiza potrzeb klientów oraz wspieranie działań mających na celu ich utrzymanie i rozwój;

 

Organizowanie spotkań wewnętrznych/zewnętrznych i uczestniczenie w kwartalnych przeglądach biznesowych z udziałem zespołu ds. rozwoju biznesu i klientów w miarę potrzeb;

 

Wdrażanie i zarządzanie procesem niezbędnym do pomyślnej realizacji usług zgodnie z wymogami jakościowymi/regulacyjnymi oraz SOP/SLA uzgodnionym z klientem;

 

Dbanie o jakość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;

 

Ustanawianie i przestrzeganie odpowiednich KPI w celu zapewnienia jakości usług;

 

Sugerowanie ciągłego doskonalenia w celu poprawy wydajności usług i znajdowanie najbardziej wydajnych rozwiązań w obszarach kosztu i jakości usługi;

 

Proaktywne sugerowanie nowych rozwiązań operacyjnych;

 

Rozwijanie kultury Customer Experience w biurze w Polsce.

OCZEKIWANIA

 

Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta dla spedycji lotniczej lub General Sales Agent linii lotniczych - warunek konieczny;

 

Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie lub piśmie - warunek konieczny;

 

Umiejętność aktywnej sprzedaży usług frachtu lotniczego;

 

Znajomość Incoterms i procedur celnych;

 

Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;

 

Mile widziane szkolenia: IATA DGR, Basic Cargo;

 

Doświadczenie w spedycji drogowej w temperaturze kontrolowanej lub firmie specjalizującej się logistyką farmaceutyków będzie dodatkowym atutem.

 

Mile widziane wykształcenie na kierunkach logistycznych

OFERUJEMY

 

Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, zależnie od preferencji kandydata;

 

Atrakcyjny i motywujący system wynagradzania, składający się z podstawy oraz kwartalnego systemu premiowania, dostępnego od pierwszego dnia pracy;

 

Elastyczne godziny pracy;

 

Możliwość pracy stacjonarnej oraz hybrydowej po zakończonym okresie próbnym;

 

Po okresie próbnym pakiet akcji (spółki-matki) – Restricted Stock Units;

 

Prywatna opieka medyczna;

 

Karta Multisport;

 

Zwrot kosztów szkoleń edukacyjno-rozwojowych;

 

Świąteczne karty podarunkowe;

 

Szybki i uproszczony proces rekrutacji;

 

Nieograniczone możliwości rozwoju;

 

Praca w dużej i stabilnej globalnej organizacji z ponad 35 biurami na całym świecie, ale z zachowaniem "ducha" małej firmy;

 

Krótkie ścieżki decyzyjne i autonomia pracy;

 

Niezbędne narzędzia pracy;

bottom of page