Dla naszego klienta, globalnej firmy z ponad 25-letnim doświadczeniem, specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych, skrojonych na miarę rozwiązań transportowych na skalę globalną dla wysokowartościowych przesyłek, które wymagają szczególnej kontroli czasu i temperatury. Nasz klient zbudował pozycję kluczowego partnera w dostarczaniu dostosowanych, elastycznych i niezawodnych rozwiązań logistycznych w dziedzinie kontrolowanej logistyki temperaturowej w sektorach logistyki farmaceutycznej, badań klinicznych, biotechnologicznej, opieki zdrowotnej, rolniczej, spożywczej, kosmetycznej i chemicznej.
Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:
Sales & Client Relationship Specialist (Airfreight)
Lokalizacja
-
Lokalizacja: Warszawa
Wynagrodzenie
8 000 - 10 000 brutto + system premiowania
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw;
Zarządzanie i rozwijanie współpracy wśród klientów w celu zapewnienia wzrostu i budowania relacji biznesowej;
Przekazywanie leadów o wysokim potencjale zespołowi ds. rozwoju biznesu;
Zapewnianie realizacji zleceń klientów, aby zagwarantować ich satysfakcję oraz wspierać ich rozwój;
Realizacja założonych planów w obszarze: dochodów, zadowolenia klienta i rozwoju współpracy;
Analiza potrzeb klientów oraz wspieranie działań mających na celu ich utrzymanie i rozwój;
Organizowanie spotkań wewnętrznych/zewnętrznych i uczestniczenie w kwartalnych przeglądach biznesowych z udziałem zespołu ds. rozwoju biznesu i klientów w miarę potrzeb;
Wdrażanie i zarządzanie procesem niezbędnym do pomyślnej realizacji usług zgodnie z wymogami jakościowymi/regulacyjnymi oraz SOP/SLA uzgodnionym z klientem;
Dbanie o jakość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
Ustanawianie i przestrzeganie odpowiednich KPI w celu zapewnienia jakości usług;
Sugerowanie ciągłego doskonalenia w celu poprawy wydajności usług i znajdowanie najbardziej wydajnych rozwiązań w obszarach kosztu i jakości usługi;
Proaktywne sugerowanie nowych rozwiązań operacyjnych;
Rozwijanie kultury Customer Experience w biurze w Polsce.
OCZEKIWANIA
Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta dla spedycji lotniczej lub General Sales Agent linii lotniczych - warunek konieczny;
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie lub piśmie - warunek konieczny;
Umiejętność aktywnej sprzedaży usług frachtu lotniczego;
Znajomość Incoterms i procedur celnych;
Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
Mile widziane szkolenia: IATA DGR, Basic Cargo;
Doświadczenie w spedycji drogowej w temperaturze kontrolowanej lub firmie specjalizującej się logistyką farmaceutyków będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane wykształcenie na kierunkach logistycznych
OFERUJEMY
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, zależnie od preferencji kandydata;
Atrakcyjny i motywujący system wynagradzania, składający się z podstawy oraz kwartalnego systemu premiowania, dostępnego od pierwszego dnia pracy;
Elastyczne godziny pracy;
Możliwość pracy stacjonarnej oraz hybrydowej po zakończonym okresie próbnym;
Po okresie próbnym pakiet akcji (spółki-matki) – Restricted Stock Units;
Prywatna opieka medyczna;
Karta Multisport;
Zwrot kosztów szkoleń edukacyjno-rozwojowych;
Świąteczne karty podarunkowe;
Szybki i uproszczony proces rekrutacji;
Nieograniczone możliwości rozwoju;
Praca w dużej i stabilnej globalnej organizacji z ponad 35 biurami na całym świecie, ale z zachowaniem "ducha" małej firmy;
Krótkie ścieżki decyzyjne i autonomia pracy;
Niezbędne narzędzia pracy;