Dla naszego klienta kancelarii transportowej specjalizującej się w obsłudze firm transportowych w zakresie analizy i rozliczaniu czasy pracy kierowców i obsługi prawnej branży TSL.
Poszukujemy osoby na stanowisko: 
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Lokalizacja

  • Katowice lub Bielsko - Biała

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

 

Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów;

 

Realizowanie indywidulanych celów sprzedażowych;

 

Budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami;

 

Umawianie spotkań / telekonferencji z zainteresowanymi klientami;

 

Monitorowanie rynku oraz działań handlowych konkurencji;

 

Współpraca z działem handlowym;

 

Planowanie i raportowanie aktywności handlowej;

OCZEKIWANIA

Wykształcenia min. średniego;

 

Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży telefonicznej;

 

Umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu

 

Znajomości obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, poczta elektroniczna)

 

Umiejętności praktycznego wykorzystania technik sprzedaży i negocjacji

 

Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, dynamizmu i inicjatywy

 

Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz kultury osobistej, rzetelności i uczciwości

 

Zapału do pracy, nastawienia na realizację celów i osiąganie sukcesów

 

Mile widziana znajomość branży transportowej

OFERUJEMY

 

Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy oparty o wyniki pracy)

 

Telefon, laptop oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy

 

Bogaty pakiet medyczny,

 

Ubezpieczenie grupowe

 

Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego

 

Pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie