Dla naszego klienta firmy transportowo - spedycyjnej specjalizującej się w transporcie krytycznym czasowo, transporcie całopojazdowym oraz transportem chłodniczym i farmaceutycznym pojazdami do 3,5t, ale także usługach kurier na pokładzie, AOG, transportu materiałów niebezpiecznych czy dedykowanych projektów logistycznych.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością
Lokalizacja
-
Rzeszów
Wynagrodzenie
7 500 - 8 500 brutto
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
Nadzór nad utrzymaniem i doskonaleniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy zgodnie z normami PN–EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO/IEC 27001:2017 oraz ISO 28000:2007;
Utrzymanie certyfikatu GDP/DPD - GDP Good Distribution Practice, tj. certyfikat Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej;
Opracowywanie, aktualizacja, nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, realizacja harmonogramu audytów wewnętrznych oraz nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych,
Nadzorowanie i koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych;
Analiza procesów zachodzących w firmie i wskazywanie słabych stron;
Koordynowanie prac zespołu w zakresie jakości;
Współpraca i kontakt z urzędami oraz jednostkami kontrolnymi;
Koordynowanie prac przy opracowaniu, zatwierdzaniu, weryfikowaniu i aktualizacji dokumentacji systemu zarządzania jakością (SZJ);
Zarządzanie wymaganiami prawnymi, wymaganiami klienta;
Przedstawianie Zarządowi sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem systemu;
Planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wdrożonych i certyfikowanych SZJ;
Reprezentacja firmy podczas audytów systemu jakości prowadzonych przez jednostkę certyfikującą;
Doskonalenie procesów zarządzania jakością w dynamicznie rozwijającym się środowisku;
Śledzenie zmian w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących działalności spółki;
Nadzorowanie procesu analizy reklamacji oraz działań korygujących/ zapobiegawczych, będących ich wynikiem;
Nawiązywanie kontaktu z klientem/konsumentem w celu wyjaśnienia i zamknięcia reklamacji. Prowadzenie rejestru reklamacji;
Tworzenie Księgi Procedur;
Rozwijanie kultury jakości w spółce;
Współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
OCZEKIWANIA
Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. jakości/Pełnomocnika (Specjalisty) ds. systemu zarządzania jakością/ lub podobnym związanym z pisaniem procedur i tworzeniem dokumentacji;
Wykształcenie wyższe: Zarządzanie jakością, Prawnicze lub pokrewne;
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umozliwiająca swobodną komunikację;
Znajomość normy ISO 9001:2015;
Aktualny certyfikat auditora wewnętrznego min. ISO 9001;
Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność;
Bardzo dobra znajomość metod, technik i narzędzi jakościowych;
Zorientowanie na bezpieczeństwo i jakość procesów funkcjonujących w firmie;
Umiejętność podejmowania decyzji, perswazji, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
OFERUJEMY
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie spedycyjno-transportowej;
Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze;
Pracę w godzinach 8 - 16;
Przyjazny onboarding oraz wsparcie doświadczonych członków zespołu;
Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze;
Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy;
Nowoczesne narzędzia pracy oraz dedykowane systemy informatyczne;
Pakiet prywatnej opieki medycznej;
Dofinansowanie do zajęć sportowych;
Dofinansowanie do szkoleń i kursów branżowych;
Paczki świąteczne;
Wyjazdy integracyjne;
Stołówka oraz bezpłatny serwis kawowy na miejscu;
Dogodny dojazd oraz parking bezpośrednio pod firmą, również komunikacją miejską.