top of page

Dla naszego klienta firmy transportowo - spedycyjnej specjalizującej się w transporcie krytycznym czasowo, transporcie całopojazdowym oraz transportem chłodniczym i farmaceutycznym pojazdami do 3,5t, ale także usługach kurier na pokładzie, AOG, transportu materiałów niebezpiecznych czy dedykowanych projektów logistycznych.

Poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

Lokalizacja

  • Rzeszów

Wynagrodzenie

7 500 - 8 500 brutto

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

 

Nadzór nad utrzymaniem i doskonaleniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy zgodnie z normami PN–EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO/IEC 27001:2017 oraz ISO 28000:2007;

 

Utrzymanie certyfikatu GDP/DPD - GDP Good Distribution Practice, tj. certyfikat Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej;

 

Opracowywanie, aktualizacja, nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania;

 

Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, realizacja harmonogramu audytów wewnętrznych oraz nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych,

 

Nadzorowanie i koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych;

 

Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych;

 

Analiza procesów zachodzących w firmie i wskazywanie słabych stron;

 

Koordynowanie prac zespołu w zakresie jakości;

 

Współpraca i kontakt z urzędami oraz jednostkami kontrolnymi;

 

Koordynowanie prac przy opracowaniu, zatwierdzaniu, weryfikowaniu i aktualizacji dokumentacji systemu zarządzania jakością (SZJ);

 

Zarządzanie wymaganiami prawnymi, wymaganiami klienta;

 

Przedstawianie Zarządowi sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem systemu;

 

Planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wdrożonych i certyfikowanych SZJ;

 

Reprezentacja firmy podczas audytów systemu jakości prowadzonych przez jednostkę certyfikującą;

 

Doskonalenie procesów zarządzania jakością w dynamicznie rozwijającym się środowisku;

 

Śledzenie zmian w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących działalności spółki;

 

Nadzorowanie procesu analizy reklamacji oraz działań korygujących/ zapobiegawczych, będących ich wynikiem;

 

Nawiązywanie kontaktu z klientem/konsumentem w celu wyjaśnienia i zamknięcia reklamacji. Prowadzenie rejestru reklamacji;

 

Tworzenie Księgi Procedur;

 

Rozwijanie kultury jakości w spółce;

 

Współpraca z poszczególnymi działami w firmie.

OCZEKIWANIA

 

Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. jakości/Pełnomocnika (Specjalisty) ds. systemu zarządzania jakością/ lub podobnym związanym z pisaniem procedur i tworzeniem dokumentacji;

 

Wykształcenie wyższe: Zarządzanie jakością, Prawnicze lub pokrewne;

 

Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umozliwiająca swobodną komunikację;

 

Znajomość normy ISO 9001:2015;

 

Aktualny certyfikat auditora wewnętrznego min. ISO 9001;

 

Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność;

 

Bardzo dobra znajomość metod, technik i narzędzi jakościowych;

 

Zorientowanie na bezpieczeństwo i jakość procesów funkcjonujących w firmie;

 

Umiejętność podejmowania decyzji, perswazji, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.

OFERUJEMY

 

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie spedycyjno-transportowej;

 

Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze;

 

Pracę w godzinach 8 - 16;

 

Przyjazny onboarding oraz wsparcie doświadczonych członków zespołu;

 

Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze;

 

Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy;

 

Nowoczesne narzędzia pracy oraz dedykowane systemy informatyczne;

 

Pakiet prywatnej opieki medycznej;

 

Dofinansowanie do zajęć sportowych;

 

Dofinansowanie do szkoleń i kursów branżowych;

 

Paczki świąteczne;

 

Wyjazdy integracyjne;

 

Stołówka oraz bezpłatny serwis kawowy na miejscu;

 

Dogodny dojazd oraz parking bezpośrednio pod firmą, również komunikacją miejską.

bottom of page