Dla naszego klienta firmy transportowo - spedycyjnej świadczącej kompleksowe usługi transportu międzynarodowego: drogowego, intermodalnego oraz magazynowania.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Spedytor / Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

Lokalizacja

  • Leszno 

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

 

Odpowiedzialność za realizację zleceń kluczowych klientów;

 

Negocjowanie stawek oraz warunków przewozu;

 

Utrzymywanie wysokiej jakości kontaktu z klientem oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy;

 

Wprowadzanie danych do systemu i monitorowanie postępu realizacji zleceń;

 

Budowanie partnerskich relacji i rozwój współpracy z klientami, a także partnerami biznesowymi, 

 

Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy; 

 

Budowanie relacji z partnerami intermodalnymi;

OCZEKIWANIA

 

Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny;

 

Proaktywna identyfikacja potrzeb klientów;

 

Znajomość rynku przewoźników drogowych;

 

Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji - warunek konieczny;

 

Znajomość czasu pracy kierowców oraz konwencji CMR;

 

Skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu obowiązków;

 

Samodzielności w organizowaniu pracy własnej;

 

Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;

OFERUJEMY

 

Stabilną i perspektywiczną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim;

 

Kameralną i koleżeńską atmosferę w pracy;

 

Możliwość wszechstronnego rozwoju i zdobycia nowych kompetencji w ramach struktury firmy;

 

Profesjonalne szkolenia;

 

Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami za wyniki;

 

Wsparcie systemów IT i narzędzi telematycznych w codziennych obowiązkach.